Неділя
19.11.2017
05:41
Категорії розділу
Вітання [10]
Вчителям [1]
Актуальні новини [514]
Оголошення [14]
Бібліотека [8]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 322
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Острозький НВК "Школа I-III ступенів-гімназія"
    Головна » 2017 » Червень » 29 » Звіт директора 2016-2017 року про роботу навчального закладу!
    13:00
    Звіт директора 2016-2017 року про роботу навчального закладу!

    Звіт

    директора Острозького навчально-виховного комплексу «Школа І-ІІІ ступенів-гімназія»

    Параниці Алли Володимирівни

    про діяльність навчального закладу

    упродовж 2016-2017 навчального року

    Діяльність Острозького навчально-виховного комплексу «Школа І-ІІІ ступенів-гімназія» у 2016-2017 навчальному році була спрямована на якісне та результативне виконання Річного плану роботи НВК та вирішення таких пріоритетних завдань:

    • забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти;
    • здійснення постійного моніторингу показників роботи закладу та педагогічних працівників для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо вдосконалення їхньої діяльності;
    • продовження роботи з підготовки вчителя та учнів щодо реалізації Державного стандарту початкової освіти та Державного стандарту базової освіти.

    Робота навчального закладу була спрямована на реалізацію ІІ етапу науково-методичної проблемної теми «Розвиток компетентісно орієнтованої освіти шляхом формування інноваційного освітнього середовища професійних та життєвих компетентностей учасників педагогічного процесу».

    Робота 6 методичних предметних кафедр була спрямована на вдосконалення навчально-виховного процесу, розвиток творчої особистості учителя й учня. З метою забезпечення системного підходу до формування ціннісних ставлень особистості, підвищення рівня професійної компетентності і майстерності педагогічних працівників у закладі впродовж даного періоду активно працювало методичне об'єднання класних керівників. Діяльність бібліотеки була спрямована на бібліотечно-інформаційне, культурно-просвітницьке  забезпечення навчально-виховного процесу  в урочний і  позаурочний час. Превентивну, психодіагностичну роботу, психолого – педагогічна корекція і розвиток, психолого-педагогічна просвіту з учнями, батьками та вчителями закладу здійснювала психолого-соціальна служба.

    Методична робота з педагогічними кадрами в Острозькому НВК проводилась відповідно до плану роботи Острозького НВК «Школа І-ІІІ ступенів-гімназія» на 2016-2017 н.р., методичного кабінету закладу, відповідно до наказу Острозького НВК від 05.09.2016 №315 «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами в 2016-2017 н. р.»

    Методична робота у 2016-2017 навчальному році була спрямувана на  реалізацію науково-методичної проблемної теми «Розвиток компетентісно орієнтовної освіти шляхом формування інноваційного освітнього середовища, професійних та життєвих компетентностей учасників педагогічного процесу» (ІІ етап).

    Головні завдання методичної роботи у 2016-2017 н.р. полягали у:

    • спрямуванні змісту форм методичної роботи на виконання Закону України «Про освіту», Національної доктрини розвитку освіти України;
    • сприянні підвищенню професійної майстерності вчителів через розвиток у них творчого потенціалу, формування в них навичок науково-дослідницької роботи, зацікавленості педагогічними;
    • створенню умов для підвищення професійного рівня педагогів і рівня інформаційної компетенції;
    • забезпеченні компетентісного  підходу до навчання  і виховання в усіх елементах структури педагогічного процесу.

    Одним із пріоритетних питань методичної роботи є підвищення професійної майстерності вчителя через його самоосвіту, самовдосконалення, задоволення, індивідуальних потреб педагогічних працівників в особистому та фаховому зростанні, активізації творчого потенціалу, тому основне завдання – допомогти педагогічним працівникам у реалізації актуальних завдань розвитку, вдосконалення і підвищення професійної майстерності та рівня психологічної підготовки.

    Саме з цією метою в плані роботи з педагогічними кадрами та планів роботи методичної підструктури були передбачені, крім колективних, індивідуальних формах роботи: робота над науково-методичною проблемою, самостійна робота над методичною темою, самоосвіта, курсова підготовка, опрацювання фахових журналів і методичної літератури.

    Методична робота  у 2016-2017 н.р. велася за такими формами:

    • індивідуальні форми роботи: самоосвітні програми педагогів, методичні консультації, співбесіди;
    • групові форми роботи:
    • методичні кафедри:  
    • кафедра вчителів іноземних мов, зарубіжної літератури, російської мови (керівник Гузінська-Вавіліна О.В.);
    • кафедра вчителів природничих наук, основ здоров’я (керівник  Куштала І.М.);
    • кафедра вчителів математики,  фізики, інформатики, астрономії (керівник Ковтонюк Г.О.);
    • кафедра вчителів української філології та суспільних дисциплін (керівник Шилюк В.К.);
    • кафедра вчителів початкових класів (керівник Ковлєва О.О.);
    • кафедра вчителів художньо-естетичного циклу, трудового навчання, технологій, фізичної культури та Захисту Вітчизни (керівник Ярмолович Н.П.);

    · методичне об’єднання класних керівників (керівник Кондрацька О.А.);

    • творча група з реалізації науково-проблемної теми «Розвиток компетентісно орієнтовної освіти шляхом формування інноваційного освітнього середовища, професійних та життєвих компетентностей учасників педагогічного процесу»  (керівник Скрипка О.В.).

    Методичну роботу у методичному кабінеті закладу забезпечують 35 педагогічних працівника. Із них мають кваліфікаційні категорії і педагогічні звання: «спеціаліст вищої категорії» - 13, «спеціаліст І категорії» - 2, «спеціаліст ІІ категорії» - 10, «спеціаліст» - 4, «старший учитель» - 12, «учитель-методист» - 3, нагороджено знаком «Відмінник освіти України» - 3.

    Усі педагоги закладу працюють над удосконаленням свого професійного та кваліфікаційного рівнів шляхом проходження курсів підвищення кваліфікації у Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, самоосвіти, семінарах, конференціях, вебінарах.

    Робота методичних кафедр була спрямована на вдосконалення навчально-виховного процесу, розвиток творчої особистості учителя й учня, методичної підготовки, фахової майстерності учителя та розвиток компетентісно орієнтованої освіти.

    Однією з провідних форм методичної роботи закладу є педагогічна рада, яка досліджує і розв’язує злободенні питання життя навчального закладу, стимулює розвиток творчого потенціалу педколективу, ріст професійної майстерності вчителів. Так на засіданнях педагогічної ради висвітлювались слідуючі питання щодо організації методичної роботи в навчальному закладі:

    • про стан організації методичної роботи у навчально-виховному комплексі на основі компетентісного підходу (листопад);
    • про розвиток професійної компетентності вчителя шляхом самоосвіти та самоаналізу власної діяльності як умова зростання творчого потенціалу вчителя (березень).

    У 2016-2017 н.р. відповідно до плану роботи методичного кабінету проведено 4 засідання методичної ради методичного кабінету, на порядок денний якої виносились питання, що стосувалися організації навчально-виховного процесу, участі педагогічних працівників у конкурсі-ярмарку педагогічних ідей, різних аспектів науково-методичної роботи закладу.

    Однією з форм підвищення кваліфікації учителів є курсова підготовка. В 2016-2017 н.р. курсову підготовку в Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти пройшли 5 педагогічних працівників навчального закладу:

    Абрамович Т.М., заступник директора з виховної роботи;

    Франчук С.В., вчитель зарубіжної літератури;

    Нечипорук І.В., вчитель інформатики;

    Кримінська М.А., вчитель англійської мови;

    Куштала І.М., вчитель хімії та основ здоров’я.

    Упродовж року пройшли атестацію 5 педагогічних працівника:

    Куштала І.М., вчитель хімії та основ здоров’я;

    Руда О.О., вчитель початкових класів;

    Ковлєва О.О., вчитель початкових класів;

    Франчук І.М., вчитель географії та економіки;

    Свинарчук М.А., завідуюча бібліотекою.

    З них підвищили кваліфікаційну категорію 3:

    Куштала І.М., вчитель хімії та основ здоров’я, «спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії»;

    Ковлєва О.О., вчитель початкових класів, «спеціаліст І кваліфікаційної категорії»;

    Руда О.О., вчитель початкових класів, «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії».

    Підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «учитель-методист» Франчук І.М., вчителю географії та економіки.

    В 2016-2017 н.р. завдяки плідній праці учителів учні закладу  досягли високих показників у навчанні, Всеукраїнських олімпіадах із базових дисциплін, конкурсах-захистах Малої академії наук і т.д.

                У 2016-2017 н.р. учні закладу взяли активну участь у інтерактивному конкурсі «МАН-Юніор - 2017»  серед учнів 5-8 класів:

    • Кримінська Анна, учениця 6-А класу, І місце, секція «історія», історичне краєзнавство. Тема проекту «Сім чудес Острога», керівник Конончук Л.Б.;
    • Гловацька Софія, учениця 7-Б класу, І місце, секція «історія», історичне краєзнавство. Тема проекту «Анна-Алоїза Хоткевич: життя праведне та грішне», керівник Конончук Л.Б.;
    • Кримінська Соломія, учениця 8 класу, І місце, секція «соціологія». Тема проекту «Озброюватись, неможна роззброюватись», керівник Малецька Т.В.;
    • Мазур Ангеліна, учениця 8 класу, І місце, секція «геологія». Тема проекту «Острозька льодовикова долина – феномен геологічної історії України», керівник Франчук І.М.;
    • Лавренюк Анна, учениця 8 класу, І місце, секція «українська мова». Тема проекту «Лінгвоцид української мови», керівник Павлунь М.В.;
    • Павлунь Максим, учень 8 класу, І місце, секція «журналістика». Тема проекту «Стереотип чоловіка у засобах масової інформації міста Острога», керівник Павлунь М.В.

    В закладі були проведені предметні тижні:

    • основ здоров’я (жовтень, 2016) – вчитель Куштала І.М.;
    • музичного мистецтва і художньої культури (березень, 2017) – вчитель Ярмолович Н.П.

           Методична робота була спланована на вирішення завдань і зорієнтована на конкретні результати. У закладі панує творча атмосфера. Методична робота ефективно впливає на підвищення професійного рівня педагогічного колективу.

    Впродовж 2016/2017 навчального року  заклад працював над реалізацію науково-методичної проблемної теми з виховної роботи «Формування інноваційно-освітнього виховного простору, життєвих компетентностей учасників педагогічного процесу».

    Педагоги навчального закладу керувалися наступними ключовими нормативними документами у сфері освітньої політики щодо виховання: 

    • Стратегією національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затвердженою Указом Президента України від 13.10.2015 року №580/2015
    • Концепцією національно-патріотичного виховання дітей та молоді (наказ МОН України від 16.06.2015 року № 641); 
    • обласною  та  міською програмами національного виховання учнівської молоді на 2008-2020 роки,( міська програма схвалена рішенням сесії Острозької міської ради від 11 квітня 2008 року № 402);
    • наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011  № 1243, яким затверджено «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».

    З метою забезпечення системного підходу до формування ціннісних ставлень особистості, підвищення рівня професійної компетентності і майстерності педагогічних працівників у закладі впродовж даного періоду працювало методичне об'єднання класних керівників(4 рази в рік, керівник МО – Кондрацька О.А.). 

    Кондрацька О.А. стала переможцем обласного етапу Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергоефективності «Енергія і середовище» у номінації для педагогічних працівників (наказ Рівненської ОДА від 18.01.2017 року №16 «Про підсумки обласного заочного етапу Всеукраїнських конкурсів еколого-натуралістичних напрямів»)

    Класний керівник Руда О.О. на основі власне розроблених виховних заходів та показових уроків упорядкувала методичний посібник «Як зробити шкільне життя цікавим»; взяла участь та виборола І місце у міському етапі XIV Всеукраїнського конкурсу-ярмарку педагогічних ідей та інновацій.

    На форумі педагогічних ідей у рубриці «Відкритий урок: розробки, технології, досвід» розробку класної години «Урок мужності» класного керівника Рудої О.О. відзначено вибором редакції, як найкращу.

    Впродовж 2016-2017 н.р. продовжено вивчення досвіду роботи класного керівника Шилюк В.К.  (наказ по закладу від 26.11.2015 року №443).

    Педагогічними працівниками закладу змістовно проведено виховні заходи, традиційні свята, відкриті класні години, акції та конкурси, що були заплановані на 2016-2017 навчальний рік.

    Впродовж навчального року класні керівники вивчали об’єктивні дані про учнів класу, координували виховну дисципліну учнів, здійснювали індивідуальну роботу з учнями, проводили діагностику рівня вихованості та ціннісних ставлень учнів, співпрацювали з батьками учнів, організовували спільні виховні заходи, працювали з документацією та приділяли особливу увагу  безпеці учнів під час навчально-виховного процесу.

    Згідно річного плану виховної діяльності, наказів та листів відділу освіти виконкому Острозької міської ради учні та вчителі закладу брали участь у міських, обласних та Всеукраїнських конкурсах, акціях, фестивалях, змаганнях.

    Відповідно до Положення про рейтингове оцінювання діяльності учнів Острозького НВК "Школа I-III ступенів-гімназія", вручено "Сертифікат високих досягнень" призерам рейтингу:

    серед учнів 5-6 класів

    I місце - Абрамович Софія, учениця 5-А класу (992 бали)

    II місце - Бережнюк Вероніка, учениця 5-А класу (801 бал)

    III місце - Хреннікова Дар'я, учениця 5-А класу (692 бали)

    серед учнів 7-8 класів

    I місце - Гловацька Софія, учениця 7-Б класу (833 бали)

    II місце - Лавренюк Анна, учениця 8 класу (752 бали)

    III місце - Бриненко Анастасія, учениця 7-А класу (703 бали)

    серед учнів 9-11 класів

    I місце - Малецький Владислав, учень 9 класу (1258,8 балів)

    II місце - Блажієвська Тетяна, учениця 10 класу (822,6 балів)

    III місце - Ягодка Мирослава, учениця 11 класу (785,8 балів)

    Володарями звання "Учень року" (за найбільший сумарний показник рейтингу) стали:

    - Абрамович Софія, учениця 5-А класу

    - Гловацька Софія, учениця 7-А класу

    - Малецький Владислав, учень 9 класу

    Вищевказаним учням були вручені Дипломи "Учень року", а також вони отримали матеріальне заохочення у вигляді одноразової премії у розмірі 300 гривень. Кошти на матеріальне заохочення учням були надані : депутатом Острозької міської ради Олександром Олішевським та підприємцем Віталієм Олішевським.

    Згідно Положення про чергування класів звання "Найкращий черговий клас" присвоєно класним колективам 7-А (класнй керівник Кримінська М.А.) та 7-Б  (класнй керівник Конончук Л.Б.) класів, які згідно Положення отримали матеріальну винагороду по 500 гривень кожний. Кошти надані рішенням батьківського комітету закладу (Протокол №4 від 18 травня 2017 року).

    Міжнародна співпраця

     Значним досягненням в 2016-2017 навчальному році була міжнародна співпраця Острозького НВК «Школа І-ІІІ ступенів -гімназія» та Початкової школи Моравського Бероуна (Чехія). За сприяння Острозької міської ради з 20 по 26 вересня 2016 року 31учень в супроводі 3 педагогів відвідали чеське місто-побратим; результатом освітньо-культурної поїздки стало підписання угоди про співпрацю між навчальними закладами. Учні та педагоги Острозької гімназії гідно презентували Україну, місто Острог та навчальний заклад в рамках тижневої програми перед громадою Моравського Бероуна.

    Правовиховна діяльність

    Впродовж 2016-2017 н.р. адміністрацією та педагогічним колективом навчального закладу велика увага приділялася роботі з учнівською молоддю щодо формування правового світогляду, профілактики правопорушень. Зокрема, затверджено та реалізовано план спільних дій між адміністраціями Острозького НВК та Острозького МВ УМВС України в Рівненській області

    За період з 01.09.2016 року по 26.05.2017 року проведено 4 чергових засідання ради профілактики правопорушень. Станом на 01.09.2016 року на внутрішкільному обліку перебувало 6 учнів. Впродовж навчального року здійснювалася систематична робота класними керівниками, роз’яснювальна робота з батьками учнів, які потребують посиленої уваги, корекційно-відновлювальна діяльність практичним психологом та соціальним педагогом закладу. Проведено індивідуальні та групові бесіди із залученням працівників правоохоронних органів щодо недопустимості скоєння злочинів та протиправних дій, прийнято конкретні рішення та винесено рекомендації по даній категорії дітей. Станом на 01.06.2017 року на внутрішкільному обліку закладу та в Острозькому відділі поліції учні НВК не перебувають.

    Впродовж року працювали рада закладу та батьківський комітет Острозького НВК. Під час засідань розглянуто всі питання заплановані на 2016-2017 навчальний рік. Ухвалені рішення перебувають на постійному контролі адміністрації закладу.

    Робота та досягнення Острозького НВК систематично висвітлюється на офіційному сайті закладу, періодично -  у місцевих засобах масової інформації.

    Протягом 2016-2017 навчального року практичним психологом та соціальним педагогом Острозького НВК поповнювалося методичне забезпечення діяльності, зокрема: діагностичним інструментарієм, розробками корекційних занять, соціально-психологічною просвітницькою літературою та відеоматеріалами з превентивної тематики.

    Практичним психологом та соціальним педагогом протягом навчального року здійснювалась робота з учнями, батьками та вчителями. Основною метою психологічної служби в цьому році було: формування компетентнісно-орієнтованої особистості у процесі навчання і виховання шляхом упровадження інноваційних соціально-психологічних технологій та методик.

    Діяльність практичного психолога та соціальним педагогом здійснювалася за такими  основними напрямками:

    • превентивна робота з учнями, батьками та вчителями;
    • психодіагностична робота з учнями, батьками та вчителями;
    • консультативно–методична робота з учнями, батьками та вчителями;
    • психолого –педагогічна корекція і розвиток;
    • психолого-педагогічна просвіта.

    Практичний психолог протягом 2016-2017 навчального року брала участь у фахових семінарах, тренінгах та навчальних проектах.

    Значна увага приділялася адаптації учнів 1,5 та 10-х класів до нових умов навчання. Практичним психологом було здійснену комплексну діагностику з метою перевірки перебігу періоду адаптації. Також було проведено тренінгові заняття та консультації учнів, які мають труднощі у подоланні адаптаційного періоду.

    Протягом поточного навчального року практичним психологом був здійснений психологічний супровід профільного навчання. Була здійснена рання діагностика учнів 8 класу з метою допрофільної підготовки та визначена схильність учнів 9 класу до певного профілю навчання.

    Протягом 2016-2017 навчального року практичним психологом Острозького НВК було проведено 151 індивідуала діагностика з учнями початкових класів; 10 – з учнями середніх класів; 14– з учнями старших класів; 4 – з педпрацівниками та 12– з батьками.

    Також проводилась і групова діагностика, в якій взяло участь 434 особи, зокрема: 195 учнів початкових класів; 184 учні середніх класів; 55 учнів старших класів, 21 педпрацівників та 56 батьків.

    Однією із основних функцій практичного психолога є консультування. В 2016-2017 навчальному році було проведено 80 індивідуальні консультації, з них 31 – з учнями початкових класів; 23– з учнями середніх класів; 26 – з учнями старших класів; 16 – з педпрацівниками та 89 – з батьками.

    Щодо групового консультування, то в ньому за поточний навчальний рік взяло участь 292 учні середніх класів, 53 учні початкових класів, 184 учні середніх класів та 55 учнів старших класів, 23 педагогічних працівника та 125 батьків.

    Не менш важливою в діяльності практичного психолога є корекційно відновлювальна та розвивальна робота. Протягом навчального року було проведена відповідна робота з шістьма учнями початкових класів, з трьома учнями середніх класів. Відповідно проводилась і групова корекційно – відновлювальна і розвивальна робота з 21 учнем початкових класів та 18 учнями середніх класів.

             Протягом 2016-2017 навчального року соціальним педагогом здійснювалася діяльність відповідно таких напрямків:

    • робота з “важкими” дітьми і підлітками;
    • постійний контроль життя, навчання, побуту “важкої” дитини, підлітка;
    • з’ясування причини поведінки, що відрізняється від загальноприйнятої;
    • бесіди з класним керівником;
    • бесіди з дитиною, підлітком;
    • робота з батьками;
    • з’ясування причини ситуації, що створилася;
    • консультації батьків;
    • організація і проведення заходів щодо виховання “важких” дітей і підлітків;
    • бесіди з найближчим оточенням дитини, підлітка (друзі, родичі, знайомі).

    Протягом року здійснювався патронаж соціально незахищених дітей закладу. До дітей пільгового контингенту відносять такі категорії дітей:

    • Дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (4 особи);
    • Дітей, напівсиріт (14 осіб);
    • Дітей, з багатодітних сімей (71 особа);
    • Дітей з функціональними обмеженнями (4 особи);
    • Дітей, з малозабезпечених сімей (9осіб);
    • Неповні сім’ї (розлучені) (46 осіб);
    • Неповні сім’ї (одиночки) (15 осіб);
    • Діти, батьки яких загинули про виконанні службових обов’язків (брат) (1 особа);
    • Диспансерний облік «Д» (55 осіб);
    • Кількість батьків за кордоном (3 осіб);
    • Кількість сімей за кордоном (2 особи);
    • Дітей – чорнобильців (3 особи);
    • Дітей учасників АТО (18 осіб).

    Соціальний педагог займається профілактикою правопорушень серед неповнолітніх. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність особистості дитини, захищає її від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігає вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам, пропагує здоровий спосіб життя.

    З дітьми, їх батьками, вчителями та суб'єктами соціального впливу проводиться соціально-педагогічний патронаж:

    • налагодження зв’язків та співпраця зі службами у справах дітей та опікунської ради;
    • консультування вчителів, батьків та осіб, які їх замінюють, з питань соціального захисту різних пільгових категорій;
    • збір, оформлення та постанова дітей на внутрішкільний облік дітей пільгового контингенту;
    • обстеження матеріально-побутових умов проживання; складання актів обстеження;
    • посередництво у наданні гуманітарної та матеріальної допомоги за рахунок фонду обов'язкового навчання;
    • співбесіда з опікунами дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
    • створення та щомісячне оновлення «Банку даних дітей пільгового контингенту»;
    • ознайомлення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів та їх батьків/опікунів з пільгами при вступі до вищих навчальних закладів;
    • соціально-педагогічний супровід дітей пільгового контингенту та членів їх родин.

    Батькам та опікунам надається соціально-правова просвіта. Проводиться контроль за організацією в позаурочний час дозвілля дітей пільгових категорій, внутрішкільного обліку та обдарованих.

    Впродовж вересня – листопада оновлюються довідки, які посвідчують соціальний статус дитини. В листопаді – жовтні оформлюються відповідні документи для їх забезпечення.

    Протягом 2016-2017 навчального року соціальним педагогом Острозького НВК було проведено 97 індивідуальних діагностик, з них з дітьми початкових класів – 39 осіб; з дітьми середніх класів - 32 особи; з дітьми старших класів – 26 осіб.

    Також біло проведено групову діагностику,  в якій брало участь 34 особи, з них: 195 учнів початкових класів; 184 учні середніх класів; 55 учнів старших класів; 24 педпрацівника та 36 батьків.

    Протягом 2016-2017 навчального року було проведено 157 індивідуальних консультацій, з них 13 з учнями початкових класів; 98 з учнями середніх класів; 46 з учнями старших класів; 13 з педпрацівниками та 28 з батьками.

    Також було проведено групові консультації, в яких взяло участь 219 осіб, з них 160 учнів середніх класів; 59 учнів старших класів; 5 педпрацівників та 35 батьків.

    Протягом навчального року проводилась розвивальна групова робота з учнями Острозького НВК, в якій взяло участь 337 осіб; з них 99 осіб початкових класів; 184 учні середніх класів та 55 учнів старших класів.

              Шкільна бібліотека є структурним підрозділом загальноосвітнього навчального закладу. Вона поєднує завдання, що стоять в галузі освіти і бібліотечної справи, здійснює бібліотечно-інформаційне, культурно-просвітницьке  забезпечення навчально-виховного процесу  в урочний і  позаурочний час. Її діяльність організовується спільно з педагогічним колективом у відповідності  до плану роботи і нормативних документів, затверджених директором навчального закладу.

              Однією з основних функцій бібліотеки закладу є інформаційна функція. Шкільна бібліотека систематично протягом навчального року інформувала вчителів і учнів про нові надходження художньої і методичної літератури - систематично організовувалися виставки «Новинки літератури».

              Протягом року організовувалися такі виставки літератури:

    -        Виставка-огляд нових надходжень літератури «Новинки літератури»;

    • Виставка-знайомство методичної та художньої літератури «Козацька Покрова»;

    -        Виставка-колаж «День слави»;

    -        Віртуальна виставка літератури «Моя родина - Україна»;

    -        Віртуальна виставка літератури «Багатство нашої мови»;

    -        Виставка-огляд літератури до Дня рідної мови «Мова єднання»;

    -        Виставка літератури «Сучасні дитячі поети»;

    -        Виставка-реквієм «Засвіти свічку пам’яті»;

    -        Виставка методичної літератури «Законодавство, яке тебе захищає»;

    -        Виставка-жалоба «Чорнобиль не має минулого часу»;

    -        Виставка-огляд літератури «Ми йшли до тебе, Перемого!».

              У шкільній бібліотеці працює бібліотечний актив, який допомагає організовувати бібліотечні заходи, перевіряти шкільні підручники, складати рекомендовані  списків літератури з різних галузей знань, а також працює над створенням інформаційних вісників та бібліотечних буклетів.

              Протягом навчального року випущені такі  інформаційні вісники: «Інтеграція України до ЄС», «Сучасні українські композитори», «Рідна мова - калинова», «Це – необхідно знати», присвячений всесвітньому дню боротьби зі СНІДом, «День соборності України», «Насильство над дітьми, що ми можемо зробити?» та буклет «Зупини насильство», буклет «Виховуємо громадянина – патріота України!» .

     

              Інформаційна робота бібліотеки передбачає також складання рекомендаційних списків літератури, тому протягом року були доповнені такі списки: «На допомогу класним керівникам», «До реалізації програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини на 2008-2020рр.» та складений список рекомендованої літератури «Сімейне виховання: проблема батьків та дітей», калейдоскоп рекомендацій «Що читають підлітки». Упродовж року по класам проводилися бібліотечні уроки.

              У жовтні 2016 року проведено місячник шкільної бібліотеки, під час якого проведено ряд заходів:

    • рекламні буклети  «Книга і читання важливий чинник у вихованні духовних цінностей учнів»;
    • конкурс малюнків учнів 1- 4 класів «Ми читаєм і малюєм» (нагороджено 2-А клас грамотою);
    • виставка-конкурс книжок саморобок  (нагороджено Стицюк П., ученицю 4-А класу);
    • бібліоцукерня: «Вітаміни настрою» (виставка подарованих видань);
    • фотопрання «Сімейне читання»;

    ·    майстер-клас з виготовлення закладок (4А клас);

    · складено бібліографічний рекомендаційний список літератури для батьків «Сімейне читання»;

    · проведено інтерактивну літературну читальню «Читай цікаво – живи активно», що завершився флешмобом;

    · анкетування «Ваша дитина у дзеркалі читання» (для учнів 6-х класів);

    • калейдоскоп рекомендацій «Що читають підлітки».

              Цьогоріч також було створено буктрейлер про відому серію книг канадської письменниці Люсі-Мод Монтгомері, рекомендовану для читання учнями старшого шкільного віку.

              Завжди є батьки, громадські активісти та інші небайдужі особи, які періодично щось вимагають від навчального закладу, пропонують, скаржаться тощо. Право на звернення до загальноосвітніх навчальних закладів мають батьки, учні, працівники та інші зацікавлені особи незалежно від місця проживання.

              Керуючись Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», розділом «б» пункту 1, статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконуючи Указ Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», упродовж 2016 року в Острозькому НВК проводились відповідні заходи з питань забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення громадян, приділялась значна увага організації прийому громадян.            Задля просвітницької роботи на інформаційному стенді в навчальному закладі вказаний перелік питань, які належать до компетенції навчального закладу.

              Про можливість звернень повідомляємо:

    • батьків — під час батьківських зборів;
    • учнів — на виховній годині;
    • учителів — на засіданнях педагогічної ради;
    • інших зацікавлених осіб — публікуючи інформацію у ЗМІ, на офіційному веб-сайті тощо.

          Правильно організувавши роботу зі зверненнями, можна виявити і недоліки, і шляхи оптимізації діяльності навчального закладу.

          Щоб оптимізувати роботу з усними зверненнями, передбачаємо два кроки:

    •    забезпечене функціонування «телефону довіри»;
    • організований прийом громадян — директором і його заступниками (наказ  по НВК №214 від 31.08.2016 «Про затвердження графіка особистого прийому громадян»).  Графік прийому громадян розміщений на інформаційному стенді в навчальному закладі.

            Усі матеріали, що надходять до навчального закладу за зверненнями громадян: формуються у справи за номенклатурою зберігаються в архіві, дотримуючись строків зберігання.

            Письмові звернення громадян приймає секретар навчального закладу. При цьому фіксують два види кореспонденції: вхідна і вихідна. Ведеться журнал реєстрації, пропозиції, заяв та скарг громадян.

              Питання про роботу за зверненнями громадян за рік висвітлюється у звітуванні директора перед колективом та громадськістю. Терміни розгляду звернень громадян дотримуються згідно ст. 20 Закону України «Про звернення громадян». Графік прийому доведено до відома громадян.

            Стан роботи зі звернення громадян у закладі заслуховується двічі на рік на адміністративних нарадах, на планових виробничих нарадах, відповідальною особою готуються та надаються до відділу освіти щоквартальні та річні звіти про роботу зі зверненнями громадян.

              Щорічно в навчально-виховному комплексі проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян та видається підсумковий наказ (№7-о/д від 12.01.2017 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік в Острозькому НВК).

          За ІІ півріччя 2016 року надійшло 70 звернень, які зафіксовані у журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. За видами звернень домінують такі звернення громадян, як заяви про зарахування дітей  до першого класу, надання довідок про те, що діти дійсно навчаються в навчальному закладі, з особистих питань. Наявні звернення з інших питань:

    • по питанню видачі документів про навчання – 1 (1,4%);
    • по питанню прийому на навчання дітей – 2 (2,8%);
    • зарахування до ГПД – 4 (5,7%);
    • відрахування  з ГПД – 2 (2,8%);
    • звернення батьків щодо звільнення учнів від навчання в зв’язку з їх перебуванням на санітарно-курортному лікуванні – 7 (10%);
    • кількість колективних звернень та звернень громадян, які звернулися з урахуванням колективних звернень – 9  (12,8%);
    • звернення батьків щодо звільнення учнів від навчання в зв’язку з участю у конкурсах, спортивних змаганнях,  з сімейними обставинами – 13 (18,6%);
    • прийняття студентів на практику – 13 (18,6%);
    • по питанню придбання шкільної форми – 2 (2,8%);
    • надання довідок – 13 (18,6%);
    • з особистих питань – 4 (5,7%).

              У зверненнях громадян за І квартал 2017 року (61 звернення громадян), що надійшли до навчального закладу було порушено 12 питань різної тематики, які зафіксовані у журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. Найбільш актуальною групою питань, піднятих у зверненнях громадян протягом звітного періоду, є надання довідок. З них:

    • по питанню видачі підтверджуючих документів про навчання – 1 (1,6%);
    • по питанню прийому на навчання дітей – 1 (1,6%);
    • звернення батьків щодо звільнення учнів від навчання в зв’язку з їх перебуванням на санітарно-курортному лікуванні – 4 (6,5%);
    • звернення батьків щодо звільнення учнів від навчання в зв’язку з участю з спортивними змаганнями,  з сімейними обставинами – 1 (1,6%);
    • звернення батьків щодо переведення дитини з класу в клас – 1 (1,6%);
    • по питанню видачі документів про навчання в зв’язку з (переїздом батьків на нове місце проживання) переходом на навчання до інших шкіл – 3 (4,9%);
    • про зарахування учнів 1-х класів до ГПД – 2 (3,2%);
    • доповідні записки педагогів про порушення поведінки учнями – 2 (3,2%);
    • пояснюючі записки від батьків – 1 (1,6%);
    • прийняття студентів на практику – 3 (3,2%);
    • надання довідок – 35 (57,3%);
    • з особистих питань – 7 (11,4%).

              Усі звернення громадян,  які поступили у навчальний заклад адміністрація намагається вирішувати відповідно до вимог чинного законодавства. Порушень термінів розгляду звернень громадян у навчальному закладі не було. Питання стану роботи зі зверненнями громадян аналізується на педагогічних радах, нарадах при директору двічі на рік.

              Діяльність навчального закладу спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.

              За  кожною заявою – конкретні обставини, чиясь доля, тому в Острозькому НВК до вирішення будь-якого питання по зверненню громадян сумлінне і відповідальне відношення.

              Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності навчального закладу.

                Упродовж  2016-20017 н.р. у навчально-виховному комплексі по покращенню матеріально-технічної бази закладу:

    Виготовлено (бюджетні кошти):

    • Проектно-кошторисну документацію по капітальному ремонту приміщення №1 (їдальня) – 29 тис. 800 грн;
    • Проектно-кошторисна документація реконструкції внутрішніх електропроводок – 21 тис.грн.

    Виконано роботи (бюджетні кошти):

    • Капітальний ремонт даху приміщення №1 – 1 млн. 133 тис. 412 грн.;
    • Реконструкція вузла вводу теплової енергії з встановленням вузла обліку та регулювання споживання теплової енергії в приміщенні №2 (головний корпус) – 307 тис. 682 грн. 69 коп.

    Закуплено (бюджетні кошти):

    • Стільці в актову залу – 49 тис. 499 грн. 60 коп.
    • Шкільні парти і стільці (одномісні антисколіозні) – 55 тис. 977 грн. 60 коп.
    • 2 телевізори – 22 тис. 500 грн.
    • Фотоапарат – 1 тис. 500 грн.
    • Жалюзі вертикальні (бібліотека) – 5 тис. 300 грн. 21 коп.
    • Трімер – 4 тис. грн.
    • Вогнегасники – 4 тис. 800 грн.
    • Тачка для вивезення сміття – 1 тис. грн.

    Згідно наказу Управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації від 20.12.2016 №661 «Про отримання комп’ютерного обладнання та ліцензійного програмного забезпечення» отримано в заклад настільні комп’ютери в комплекті з ліцензійним програмним забезпеченням в кількості 7 штук на суму – 89 тис. 430 грн. 11 коп.

    Батьками навчально-виховного комплексу в навчальні кабінети придбано:

    1-А клас – шкільна дошка – 2 тис. 600 грн.

                         класний куточок – 1 тис. 360 грн.

                         жалюзі – 1 тис. 100 грн.

    1-Б клас – шкільні меблі – 7 тис. 950 грн.

    2-А клас – телевізор – 7  тис. 00 грн. + кріплення до телевізора 350 грн.

                          ноутбук – 7 тис. 500 грн.

                          принтер – 1 тис. 500 грн.

                          стіл письмовий – 2 тис. 400 грн.

    4-Б клас – жалюзі – 1 тис. 688 грн. 60 коп.

    5-А клас -  портрети (4 шт.) – 560 грн.

    6-А клас – жалюзі – 2 тис. 450 грн.

    7-А клас – шкільна дошка – 3 тис. 00 грн.

    10 клас – реконструйовано двері в кабінет фізики -  1 тис. 800 грн.

    Батьками було надано будівельні матеріали на суму 26920 грн. для капітального ремонту шкільної бібліотеки (звіт про використання матеріалів здійснено головою лічильної комісії батьківського комітету Синявською Г.О. 24.05.2017 на засіданні ради гімназії). Також закуплено канцтовари та матеріали для санітарно-технічного обслуговування навчального закладу на суму 1670 грн.

     

    Переглядів: 154 | Додав: Horovskiy_S | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *: